Засідання Школи молодого вчителя іноземної мови

Молодий спеціаліст стає

хорошим учителем, перш за

все, дякуючи обстановці

творчої праці педагогічного

колективу і учнівського

В.О.Сухомлинський

/Files/images/ШМ-англ.jpg Особливе місце в процесі підготовки підростаючого покоління, здатного до співпраці як у європейському, так і у світовому суспільстві, займає вивчення іноземних мов. Проблема організації вивчення іноземної мови у школах Макарівського району в умовах модернізації освіти районним методичним кабінетом приділяється велика увага. З метою ефективного підвищення якості навчання іноземної мови, становлення професійної майстерності вчителя, шляхом окреслення індивідуально-психологічних факторів успішності педагогічної діяльності 07 грудня 2016 року на базі Макарівського НВК “ЗОШ І-ІІІ ступенів – природничо-математичний ліцей” відбулося засідання Школи молодого вчителя, керівником якої є вчитель англійської мови Олійник Н.Й. Тема заняття “ Як зробити урок ефективним “

На засіданні були присутні 3 молодих вчителів: Круковець О.О., Конопученко Т.П. та Горіленко А.І. Під час проведення практичної частини молоді вчителі відвідали відкритий урок “Sport in our life” у 6 класі, проведений Олійник Н.Й. Під час проведення теоретичної частини засідання Наталія Йосипівна ознайомила молодих вчителів з питань самоаналізу уроку іноземної мови, вимог до сучасного уроку, розглянули питання вибору раціональних методів викладу нового матеріалу. Високий професіоналізм, педагогічна майстерність учителя досягаються не лише у процесі систематичної, вдумливої, творчої підготовки до своїх уроків, але й за рахунок проведення аналізу та узагальнення досвіду колег, збагачення на цій основі своєї практики ефективними прийомами навчання. Таким чином уміння спостерігати та аналізувати педагогічний процес є професійно необхідним і кожному молодому вчителю. Воно складає основу успішної реалізації дослідницької функції вчителя, а також є базою для оволодіння самоаналізом, що е запорукою високого професіоналізму.

Аналіз уроку іноземної мови вимагає як всебічних знань про урок, так і спеціальних умінь його спостереження та оцінювання. Складність аналізу уроку полягає не тільки в багатоплановості останнього, але й у специфічності окремих його компонентів і типів.

Олійник Н.Й. провела ділову гру "Моделювання структури уроку відповідно до обраного типу".

Існують певні характеристики, які є обов'язковими для кожного уроку іноземної мови. Це, насамперед, відповідність конкретного уроку основним вимогам до уроку іноземної мови, обумовленим специфікою цілей, змісту і технології навчання саме цього предмета в середніх навчальних закладах. Реалізація вчителем саме цих вимог повинна стати об'єктом загального аналізу уроку іноземної мови, метою якого є цілісна оцінка уроку через призму його особливостей, в однаковій мірі притаманних усім типам уроків.

Кiлькiсть переглядiв: 0