/Files/images/hello_html_m5e72b133.jpg Рада профілактики правопорушень

1. Основна мета та задачі:

  • Облік учнів, схильних до порушень дисципліни та порядку, режимних правил поведінки; до агресивної, нетолерантної поведінки у школі, поза школою, у позаурочний час, у спілкуванні з оточенням.
  • Розробка та здійснення програми діяльності з профілактики та попередження правопорушень серед неповнолітніх, особливо серед тих, хто перебуває на внутрішньошкільному обліку та на обліку у правоохоронних органах.
  • Розповсюдження та пропаганда правових знань серед неповнолітніх із метою виховання правової культури та свідомості, законослухняності, дисциплінованості.
  • Утворення у шкільному закладі атмосфери неприпустимості до будь-яких проявів антигромадської, протиправної поведінки.

2. Структура центру та форми роботи:

/Files/images/i (9).jpg Координаційна рада центру:

  • розробляє та здійснює програму роботи центру, координує роботу його підрозділів - служб;
  • приймає рішення про постановку на внутрішньошкільний облік учнів, які схильні до скоєння правопорушень або виховуються у проблемних родинах (алкоголізм, наркоманія, наявність засуджених родичів і т. п.) або перебувають на обліку у правоохоронних органах;
  • закріплює за учнями, які поставлені на внутршньошкільний облік, наставників - досвідчених педагогів, здійснює координацію їх діяльності, забезпечує їм методичну та практику допомогу;
  • організує співробітництво з кримінальною міліцію у справах неповнолітніх, службою у справах неповнолітніх держадміністрації, іншими правоохоронними органами (прокуратурою, адвокатурою).

Мета і завдання Ради профілактики правопорушень

  1. Гуманізація і демократизація навчально-виховного процесу.
  2. Створення максимально сприятливих умов для співробітництва педагогічного колективу, учнів та їх батьків як необхідної умови запобігання і подолання відхилень у поведінці дітей і підлітків.
  3. Формування і розвиток єдиного шкільного виховного колективу зі здоровим моральним мікрокліматом.
  4. Забезпечення координації усіх шкільних ланок, які організовують життєдіяльність учнівського колективу.
  5. Підвищення ефективності виховної роботи з учнями.
  6. Здійснення адекватної до сьогоднішніх умов соціалізації дітей і підлітків.
  7. Розвиток самоврядування учнівського колективу, громадської активності, самостійності, відповідальності учнів, профілактика негативних проявів серед них.

Кiлькiсть переглядiв: 0