Логопедична служба Макарівського ліцею №1

/Files/images/1-1/logoped/27332060_128477401299133_2550294037691526252_n.jpgСеменченко Людмила Леонідівна

Сертифікати:

/Files/images/1-1/logoped/sertifkati/Рисунок (2).jpg /Files/images/1-1/logoped/sertifkati/Рисунок.jpg
/Files/images/2020-2021/Мельничук1.jpgМельничук Марина Олександрівна Портфоліо Мельничук М. О.

Логопедична служба в школі створена з метою надання спеціальної допомоги молодшим школярам, що мають порушення в розвитку усного та писемного мовлення .

Основні завдання логопедичної служби :

  • обстеження учнів з метою виявлення в них, мовленнєвих порушень.
  • порушень з розвитку усного і письмового мовлення учнів.
  • попередження і подолання труднощів в освоєнні учнями освітніх програм.
  • спеціальних знань по логопедії серед педагогів школи і батьків учнів.

Зміст логопедичної роботи

Основні напрямки роботи з дітьми:

  • Профілактика і раннє виявлення порушень читання і письма.
  • Робота над розвитком основних психічних процесів (уваги, пам'яті, мислення) розвиток графо - моторних навичок, візуально - моторного стеження, просторових, тимчасових уявлень.
  • Відпрацювання артикуляційно-фонетичної сторони мовлення.
  • Розвиток фонематичного слуху і сприйняття, мовного аналізу і синтезу.
  • Постановка звуків, введення послідовно звуків в мовлення.
  • Диференціація звуків і букв в письмовому мовленні.
  • Закріплення графічних образів літер, закріплення зв'язку звуку і букви.
  • Розширення та уточнення словникового запасу, робота над морфемним аналізом, словотвором.
  • Робота над граматичною будовою мови, граматичним оформленням усного та письмового висловлювання.
  • Автоматизація навички читання, робота над інтонацією, виразністю і темпом читання, розумінням прочитаного.

До дітей з порушеннями мовлення відносяться діти з психофізичними
вадами різної вираженості, що викликають розлади комунікативної і узагальнювальної (пізнавальної) функцій мовлення. Логопед проводить з дітьми індивідуальні та групові заняття. Вся робота будується з урахуванням індивідуального розвитку кожної дитини.

Логопедичні групи формуються з урахуванням однорідності дефектів мовлення дітей та формування звукової і смислової сторін мовлення. Індивідуальні логопедичні заняття проводяться вчителем-логопедом в другій половині дня, тривалістю 20 - 25 хвилин. Фронтальні заняття тривають 35 - 45 хвилин. Враховуючи сучасні вимоги до основних напрямів інформатизації освіти через використання нових інформаційних технологій для реалізації розвиваючого навчання і підвищення якості освіти, слід зазначити, що для школярів комп’ютерні технології сьогодні набули цінності не тільки як предмет вивчення, але і як потужний і ефективний засіб корекційного впливу. Саме тому в сучасних умовах логопедичні заняття вже не мислимі без застосування комп’ютерних
технологій. Оптимальне поєднання комп’ютерних методів з традиційними
визначають ефективність використання їх у корекційній роботі.

Графік роботи логопедичного пункту:

Понеділок – п'ятниця 8.30 – 17.00

/Files/images/1-1/logoped/laskavo_prosimo_1_.png

Поради логопеда

Кiлькiсть переглядiв: 0